FAQ
-
ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню: Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості Повернути і отримати сплачені за нього кошти. Як оцінити збереження товарного вигляду: не має бути пошкоджена герметичність упаковки, тобто вона не мала відкриватись, не має бути пошкоджена етикетка. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"
-
ЯКИЙ ТЕРМІН ПРИДАТНОСТІ У МОГО ТОВАРУ?
Дату, до якої варто використати товар вказаний в нижньому правому кутку етикетки. Термін придатності, який надає завод виробник складає 24 місяці на ласощі та 30 місяців на пресовані кості від дати виготовлення на заводі.
-
Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Ні, доставка здійснюється службою доставки Нова Пошта до її відділення або поштомату.
-
Чи можливо купити товар в розстрочку?
На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає. При замовленні товару здійснюється попередня оплата на рахунок приватного підприємця.