FAQ

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню: Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості Повернути і отримати сплачені за нього кошти.  Як оцінити збереження товарного вигляду: не має бути пошкоджена герметичність упаковки, тобто вона не мала відкриватись, не має бути пошкоджена етикетка. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

  • ЯКИЙ ТЕРМІН ПРИДАТНОСТІ У МОГО ТОВАРУ?

    Дату, до якої варто використати товар вказаний в нижньому правому кутку етикетки. Термін придатності, який надає завод виробник складає 24 місяці на ласощі та 30 місяців на пресовані кості від дати виготовлення на заводі. 

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Ні, доставка здійснюється службою доставки Нова Пошта до її відділення або поштомату.

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає. При замовленні товару здійснюється попередня оплата на рахунок приватного підприємця.